Word gehoord met een BRAND STORY.
> 65% van de Nederlandse podcast-gebruikers luisteren gemiddeld tussen de 1 tot 6 uur per week, deze doelgroep is relatief jong en vermogend;


> Het aantal luisteracties stijgt maandelijks;

> 90% onthoudt de naam van de adverteerder;

> 83% heeft een positieve indruk van de adverteerder;

> 42% overweegt aanschaf van het product of de dienst.

Een vereiste is

kwaliteit.
 

 

Om die kwaliteit te waarborgen helpt een team van ervaren mediaspecialisten, financieel economische specialisten  met jaren journalistieke ervaring met:
  • Uw merkverhaal vertalen naar een uniek podcast-format;
  • Het vertellen in de juiste tone-of-voice;
  • Krachtige distributie op relevante kanalen;
  • Gebruik te maken van de beste, high-end podcaststudio van Nederland;
  • Wordt onderdeel van hét zakelijke podcastnetwerk van Nederland.
Maak alvast kennis met Bob en Eline,
uw podcast-experts bij FDMG.
Een BRAND STORY bestaat uit: 
No matter how hard I try, no matter how much might I muster, I cannot exhaust the Spire of Unending Flame.
 
Well, yeah. It’s unending.

Q

Veelgestelde vragen

Karlijn de Jong
Current content marketer, 
soon-to-be Incarnation of Seething Despair
 
I’m just thrilled with the results my relic has produced. Not only has it generated a ton of new business, it’s enabled me to completely obliterate my competition. Literally! Ha ha ha ha!
Erik Leemhuizen
Custom Tortoiseshell PC Case Crafstman
 
I knew that this memento of bygone darkness could be used to unlock incredible marketing potential, but I wasn’t prepared for just how effective it is! No, really. I wasn’t. I’m still not.

Q

Q

A

A

A

My accursed artifact is emitting an incessant, loud hymming, as if a plague of locusts was approaching.
 
This means the Marketo integration was successful.
Are there any risks to using an object that is saturated with several millennia's worth of sorrows for marketing purposes?
 
Not really! Accursed artifacts are a sound investment that will reliably increase both the number of leads and their quality. There are some minor issues — for example, temporary or permanent separation of the soul and body — but these can be corrected by installing a custom firmware.
De impact van een Brand Story.
Altijd in het juiste oor
Onverdeelde aandacht voor uw merk in 'me-time'
Innovatief communiceren door nieuwe vormen van advertising
Krachtige distributie via diverse kanalen

Uw merk als voorloper op het gebied van nieuwe media

AFSPRAAK MAKEN

Copyright © 2019 FDMG

BRAND STORY by BNR.

Deze resultaten bereik je niet zomaar.


Ga direct naar de nieuwe Podcast by BNR website!
> Dedicated team van mediaprofessionals
Bestaande uit professionals van BNR en FDMG dat samen met u gaat voor een ijzersterk merkverhaal. Een unieke inspiratiesessie waarin we samen op zoek gaan naar het DNA van uw merkverhaal is het startschot van uw Brand Story.
> Visuele identiteit
Niet alleen het oor, maar ook het oog wil wat.
> Distributiestrategie
Van Spotify en iTunes tot aan een custom branded player-widget voor op uw site(s).
Daarom een BRAND STORY.

Podcast promotors, 'addicts' en ook accountmanager en producer.

Maak écht kennis

met Bob en Eline.

Een BRAND STORY maken we niet zomaar.

Onze superunieke inspiratiesessie is te gek.

Klik hier voor Podcast By BNR

< Terug naar
fdmg.nl/adverteren