Jouw verhaal. Onze expertise. En het juiste platform. Zo wordt je boodschap succesvol overgebracht bij de beoogde doelgroep.

Een verhaal waard om te delen.
Jouw merkverhaal via een podcast in het oor van de luisteraar. Dat is wat je krijgt als je kiest voor een Brand Story podcast by BNR.
 
Jouw succesvolle merkverhaal begint hier.
Ontdek wat een Brand Story podcast voor joúw merk betekent.

DEZE ORGANISATIES GINGEN U VOOR EN MAAKTEN MET SUCCES EEN BRAND STORY PODCAST:

Je doelgroep bereiken is moeilijker dan ooit tevoren.

Een innovatieve media-aanpak is een vereiste om relevant te blijven. Een methode die dichtbij je merk ligt en daardoor authentiek aanvoelt bij de doelgroep. 
Een uiting waar naar wordt geluisterd, die raakt.
Word gehoord met een Brand Story podcast.
> 65% van de Nederlandse podcast-gebruikers luisteren gemiddeld tussen de 1 tot 6 uur per week, deze doelgroep is relatief jong en vermogend;

> Claim de aandacht van luisteraars in niche domeinen;

> 90% onthoudt de naam van de adverteerder;

> 83% heeft een positieve indruk van de adverteerder;

> 42% overweegt aanschaf van het product of de dienst.

Een vereiste is kwaliteit, weten we uit ervaring.

 

Om die kwaliteit te waarborgen worden Brand Stories gemaakt door BNR-makers en redacteuren - zij staan garant voor tientallen jaren journalistieke ervaring en ondersteunen door:

  • Je merkverhaal te vertalen naar een uniek podcast-format
  • Krachtige distributie te realiseren op relevante kanalen (zoals iTunes & Spotify)
  • Gebruik te maken van de allerbeste, high-end podcaststudio van Nederland
Een Brand Story bestaat uit:
No matter how hard I try, no matter how much might I muster, I cannot exhaust the Spire of Unending Flame.
 
Well, yeah. It’s unending.

Q

Veelgestelde vragen

Karlijn de Jong
Current content marketer, 
soon-to-be Incarnation of Seething Despair
 
I’m just thrilled with the results my relic has produced. Not only has it generated a ton of new business, it’s enabled me to completely obliterate my competition. Literally! Ha ha ha ha!
Erik Leemhuizen
Custom Tortoiseshell PC Case Crafstman
 
I knew that this memento of bygone darkness could be used to unlock incredible marketing potential, but I wasn’t prepared for just how effective it is! No, really. I wasn’t. I’m still not.

Q

Q

A

A

A

My accursed artifact is emitting an incessant, loud hymming, as if a plague of locusts was approaching.
 
This means the Marketo integration was successful.
Are there any risks to using an object that is saturated with several millennia's worth of sorrows for marketing purposes?
 
Not really! Accursed artifacts are a sound investment that will reliably increase both the number of leads and their quality. There are some minor issues — for example, temporary or permanent separation of the soul and body — but these can be corrected by installing a custom firmware.
De impact van een Brand Story.
Altijd in het juiste oor
Onverdeelde aandacht voor jouw merk in 'me-time'
Innovatief communiceren door nieuwe vormen van advertising
Krachtige distributie via kanalen waar de doelgroep is

Jouw merk als voorloper op het gebied van nieuwe media

Neem contact op

Copyright © 2019 FDMG

Deze resultaten bereik je niet 1-2-3.


Jouw merkverhaal krachtig verteld
in een podcast op maat.

> Dedicated team van mediaprofessionals
Een team bestaande uit professionals van FDMG en BNR dat samen met jou gaat voor een ijzersterk merkverhaal. Een unieke inspiratiesessie waarin we samen op zoek gaan naar het DNA van je merkverhaal is het startschot van de Brand Story.
> Visuele identiteit
Niet alleen het oor, maar ook het oog wil wat. We zorgen voor een herkenbare podcast-identiteit die perfect aansluit op het verhaal.
> Distributiestrategie
Van Spotify en iTunes tot aan een custom branded player-widget voor op je site(s), geheel op maat.
Daarom aan de slag met een Brand Story.


In het 'echt' veel leuker dan online.

Maak kennis met onze podcast-experts, 
Eline en Bob.

Direct contact opnemen

Persoonlijke aandacht voor het merk is daarbij cruciaal, je merk is tenslotte uniek. Daarom is maatwerk standaard bij een Brand Story.

Een belangrijk onderdeel is onze unieke inspiratiesessie. Samen met experts ga je op zoek naar de kern van jouw merkverhaal - de basis van goede storytelling. Zo weet je zeker dat je Brand Story resoneert bij jouw doelgroep.

Voorbeeldvragen ter inspiratie:

> Wie is de doelgroep en wat wil je vertellen?
> Hoe wil je het vertellen: welke tone-of-voice? 
> Welke sound past bij je? Welke opbouw is nodig?
> Wat is het doel van de podcast?

Of direct naar:

Contact met Eline en Bob
Een Brand Story maken we niet zomaar.